Det stämmer förstås och avslutningen av denna match var helt galen. Även den gången var man på plats och delvis beroende på en hög alkoholkonsumtion fattade man nästan ingenting där i slutet. Kvittering med tre sekunder kvar av Peltomaa, då man hade gett upp för lika länge sedan som Leksands-klacken börjat sjunga "Segern är vår". Ett helt fantastiskt hockeyminne!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
DJ Hemp: Det var inte Mora, det var Leksand vi mötte. (vi vände och vann på straffar, Markus Matthiasson satte den avgörande straffen)