El Maco: Jag läste inte artikeln, men det är klart att om han vill satsa på en jobbkarriär så blir läget ett annat. Sedan hade jag inte en tanke på Hansson som en framträdande spelare, utan mer som en avlastningsspelare.
Inlägg: 1623798
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jonny Cutz spelade Timrå Hej på Hamnyran tidigare idag. Vilken miss att man inte var där... Någon som var på plats?
+ 2