+ 11
Inlägg: 1623837
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
matdan: Jag ber om ursäkt för mitt utbrott!
Jag tog fel på person i fyllan!
Förlåt alla!
Jag tog fel på person i fyllan!
Förlåt alla!
+ 5
Det var första gången någonsin som vi lirade den utanför Timrå och det var fantastiskt att höra alla som sjöng med. /Matts D