+ 2
Inlägg: 1623869
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
matdan: Tack!!
Jag har mått dåligt av det där.
Hoppas Du inte tog illa vid Dig.
Jag har mått dåligt av det där.
Hoppas Du inte tog illa vid Dig.
+ 1
Timrå Icon: Det är lungt. Eftersom det faktiskt var 4st. medlemmar ur Jonny Cutz som jobbade som musiklärare i Timrå samtidigt så var det svårt att ta ditt lilla frispel personligt och självklart accepteras ursäkten ;-)
Nu glömmer vi det och riktar in oss på att stötta TIK mot SHL igen och där gör vi i Jonny Cutz vad vi kan på vårt sätt det kan jag lova.