+ 4
Inlägg: 1623871
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
matdan & Timrå Icon:
Vad fint att få se två vuxna män med samma lagsympatier försonas efter en liten fyllebagatell. Jag har själv gjort mig skyldig till flera sådana genom åren och det brukar allt som oftast sluta just så här. Nu har man legat och jobbat en del, trots semester, men ska väl avrunda kvällen med lite Jonny Cutz då... : )
Vad fint att få se två vuxna män med samma lagsympatier försonas efter en liten fyllebagatell. Jag har själv gjort mig skyldig till flera sådana genom åren och det brukar allt som oftast sluta just så här. Nu har man legat och jobbat en del, trots semester, men ska väl avrunda kvällen med lite Jonny Cutz då... : )
Redigerad kommentar
+ 3
Timrå Icon: Du är förlåten. Släpp det där nu och sätt alkolås på mobilen/datorn så blir det bra ska du se :-D