1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1625795

Sv: Apropå nånting...
Mora hade det jobbigt med Östersund idag. Vinst först efter straffar. Det behöver inte förringa vår seger igår men försäsong är försäsong.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Tänkte bara att om ni ska gå och kika på tisdag kan ni ju ta med de slantar som "ligger och skräpar".... ;)

”Indals Finest” – Stige skola

Förgyller tillvaron och gör världen lite bättre genom att:

             Sjunga och spela

PÅ:

Sundsvall Energi Arena

I samband med SCA-cupmötet

Timrå IK-Modo

                            Tisdag 26/8

Elever ur årskurserna 4,5 och 6 kommer att sjunga och spela för folk & fä och samtidigt försöka samla in en slant till Göran Melins Insamlingsstiftelse. (www.gmis.se/)

Hold on to the feelin`- sektionen, Stige skola.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer