+ 7
Inlägg: 1625772
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mora hade det jobbigt med Östersund idag. Vinst först efter straffar. Det behöver inte förringa vår seger igår men försäsong är försäsong.
Detta är långt igrån detsamma som att motsätta sig ett gott samarbetsklimat mellan kommunen och föreningen. Det finns ett oemotsägligt beroende som det ligger i allas intresse att vårda.
Sedan kan jag hålla med om att TIMRÅ IQ är lågt, men det lär å andra sidan inte ge några väljare heller. M faller på eget grepp om jag får gissa.
Timrå IK - i ur och skur!