1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1626673

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK

250kg kärlek:

Mycket kloka synpunkter. Lite så där har jag också tänkt. Det känns som att denna tid av anonymitet och jämngrå massa måste få ett slut snart. Fast det mesta talar väl för att vi får se en säsong som till stora delar ser ut som den förra. Och en sådan lär ju knappast locka de stora massorna till Sörberge. Premiär mot Mora onsdagen den 10/9 alltså. Hur var det, torskade vi mot dem med 0-2 för inte så länge sedan? Fan, det lär kännas rätt så avslaget. Dessutom ser jag att den matchen kommer att sändas i TV, vilket lär innebära att man kollar på den hemmavid.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.