+ 1
Inlägg: 1626680
Svarskommentarer
Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
Rip Kirby: Det där är väl en generell kampanj signerat HA?
Vad gäller marknadssidan upplever jag det som ett generellt problem hos alla våra elitklubbar. Känns som att alla utgår ifrån att det säljer sig självt bara för att man är elitklubb. Saknade en offensiv kampanj ifjol för att sälja slut premiärmatchen eller tex matcherna mot löven. Misstänker att det inte kommer denna säsong heller.
Vad gäller marknadssidan upplever jag det som ett generellt problem hos alla våra elitklubbar. Känns som att alla utgår ifrån att det säljer sig självt bara för att man är elitklubb. Saknade en offensiv kampanj ifjol för att sälja slut premiärmatchen eller tex matcherna mot löven. Misstänker att det inte kommer denna säsong heller.
Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
Visst känns det lite tråkigt att vi absolut går mot den hetaste AS nånsin, tror till o med ES kommer att vara blek jämförelsevis i år. Tyvärr så finns det inte tillstymmelse av hopp att vi kan vara med mer än i enstaka matcher.
Eferssom resultatet på isen är a och o så har jag svårt att se hur man ska vända skutan i rätt riktning med den satsning som görs.
Eeh.. okej! Vem är det man försöker lura här? Antingen tror man att publiken har extremt uselt minne eller så har dom som bestämmer på marknadssidan haft skygglappar på under minst ett decennium. För visst kan man nämna en och annan säsong, iaf i relativt färskt minne, som åtminstone kan vara med och nosa på epitetet som den hetaste säsongen?