1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1627393

Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10

Hyfsat svettig inledning av serien för oss iallafall - lika bra att få bekänna färg direkt.

på de 7 första matcherna möter vi bara ett (1) av lagen Hamrin tippar under oss i tabellen...och det är AIK!!1, resten tippas högre...

Jaja....det gäller att inte tappa sugen om det blir typ 5-6 förluster i rad här i början.


Svarskommentarer

Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
erathoo: Ja precis.
Lite märkligt att det inte skrivs ett ord om att vi segrade i genrepet igår?
Bara en massa historieforskning om när man blev TIK-frälst.
Det blir man vid födseln.
Allt annat klassas som fosterskador

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.