DJ Hemp: Själv ser jag matchen på text-tvn me lite snacks å ett par napps ;-)
Inlägg: 1627493
Svarskommentarer
Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
SMÅLAND:
Och jag får väl följa matchen via någon sajt på mobilen... : (
Och jag får väl följa matchen via någon sajt på mobilen... : (