1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1627490

Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
Kanon med hockeybussar, men själva hemmapremiären ser jag nog hemmavid på Viasat. Köpte Hockeybibeln i dag. Vi tippas bli elva i serien. Dessutom är det örnen och inte tallarna som symboliserar vårt lag. Smart drag...

Svarskommentarer

Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
DJ Hemp: Vad är några gamla tallar mot en häftig örn  Red Eagles ska det vara.

Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
DJ Hemp: Där försvann ju ditt sista argument. Masa dig till hockeybussen nu :)

Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
DJ Hemp: Själv ser jag matchen på text-tvn me lite snacks å ett par napps ;-)

Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
DJ Hemp: Hoppas att det är en engångsföreteelse, ska vi nånsin ha nått att säga till om igen behöver nog alla ta sig till matcherna och bidra. Vi ska väl t-bax?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.