DJ Hemp: Där försvann ju ditt sista argument. Masa dig till hockeybussen nu :)
Inlägg: 1627494
Svarskommentarer
Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
Kongo:
Men fy fan! Jag kom just på att jag ska övernatta på Alnö i morgon. Där finns inte Viasat. Så nu missar jag matchen totalt. Det känns riktigt botten... : (
Men fy fan! Jag kom just på att jag ska övernatta på Alnö i morgon. Där finns inte Viasat. Så nu missar jag matchen totalt. Det känns riktigt botten... : (