1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614775 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1628042

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2014-09-12
Nu börjar det se ut som man minns från forna tider när det gäller utvecklingen efter 2-0 ledningar. Det värsta är att Rögle inte varit bra alls men ändå lyckats komma in i matchen.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2014-09-12
Nej, inte så kul nu. Dessutom är inte domaren riktigt att lita på. Ett par billiga utvisningar emot. Vi slapp dock en när nån snittade upp läppen på en Röglespelare. Men vi borde fått något också från domarn. Framförallt de minst tre gånger jag minns när Röglespelare kört döende svanen och domaren friat. Vafan, varför inte plocka dem för filmning då om du ser att det inte är en fällning?!

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2014-09-12
Raggaren Putte: Fan, detta kan ta vägen vart som helst...nervöst

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.