Inlägg: 1632761
Svarskommentarer
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2014-10-11
Andersson:
Gärna för mig. För övrigt tycker jag att första kedjan, men även John Westin gör ett mycket bra jobb. Och Borgman är alldeles lysande.
Gärna för mig. För övrigt tycker jag att första kedjan, men även John Westin gör ett mycket bra jobb. Och Borgman är alldeles lysande.
+ 3
Diddeli:
Ohre kanske ska stå hela matchen på Tisdag ? Bara för att .....