1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1632973

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2014-10-11
Diddeli: Och man kan ju undra vad "vi går på socbidrag och super varje dag" har med hockey att göra som sjungs ibland av dom unga.

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2014-10-11
luffaren:

Jag gillar någonting med det där. Innerst inne finns där ju någon slags förakt mot samhället. "De styrande ger fan i oss, men vi bryr oss inte. Vi roar oss bäst vi kan och det ska ni skita i!". Riktigt skön attityd. Det påminner lite om forna tiders Sundsvall Fans, fast ännu bättre. Bravo - mer sånt!

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2014-10-11

luffaren:

och varför är man stolt över det ?


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.