1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1632934

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2014-10-11
östin: Kan hålla med om att det var bra drag och stor uppslutning. Jag står dock fast vid att en del ramsor känns väldigt meningslösa, så som "Honken är en horunge". Bättre att ta en ramsa som hela klacken är villig att sjunga med i.

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2014-10-11
Diddeli: Och man kan ju undra vad "vi går på socbidrag och super varje dag" har med hockey att göra som sjungs ibland av dom unga.

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2014-10-11
Diddeli: Det kan jag hålla med om

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2014-10-11
Som ja sa. Idag behövde vi en killer som tog holken i första!
Men vi tömmer o glömmer o ser fram emot nästa fight

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.