1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614772 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1633066

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2014-10-11
hubbenorlen: Seriöst, var du ens på plats igår? Du må ha jävligt lite problem i övrigt i din värld om du kan hålla på o älta att två personer sjöng honken-horunge i 10 sekunder!
Supa ramsan gick väl en gång i tredje den med. Ta o kamma dig förfan!

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2014-10-11
JNS: Jag har rakad skalle så att kamma mitt hår är tämligen onödigt.
Dessutom var ditt inlägg ett perfekt exempel på vilken typ av beteende jag föraktar.
Jag kommenterar inte klackens insats i Uppsala, utan den barnsliga och grabbiga supporterkulturen i stort. Jag hatar den. Så enkelt är det bara.
Jag hatar för övrigt all typ av klassiskt grabbigt beteende. Jag hatar killar som bröstar upp sig och hela tiden anstränger sig för att alltid höras mest och ta störst plats.
Att kamma mitt rakade huvud lär knappast ändra på den saken.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.