+ 3
Inlägg: 1633084
Svarskommentarer
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2014-10-11
Har sagt det förr o jag säger det igen... önskar att klacken vore typ Millwall hardcore. Men det är ju jag det.
Intressant att supporterklubben skriver ett brev/inlägg till RV men att den inte är "signerad" av nån.
Tack för ordet.
Intressant att supporterklubben skriver ett brev/inlägg till RV men att den inte är "signerad" av nån.
Tack för ordet.
+ 7
Hälge: Rycker några citat ur krönikan:
"När ni buar åt Almtuna som värmer upp inför matchen vänder jag ryggen till"
Min åsikt: Fy fan vad det har buats i Timrå Ishall genom åren när motståndare värmt upp: Salming, Challe, Rydmark you name them.......Är det inte tillåtet att psyka motståndarna, men för fan gå och titta på schack.
"Och när socialbidrag blir en lycklig historia – då vet vi att något inte står rätt till."
Min åsikt: Hört talas om ironi....Hört MIllwalls ramsa Everybody hates us but we DONT CARE" Det kallas för självdistans, att kunna skämta om en verklighet som kanske är lite vanligare i Timrå kommun än i Uppsala kommun.
"Jag har aldrig under mina tolv aktiva år i den här supporterklubben varit i kontakt med en bengal"
Min åsikt: Här håller jag med artikelförfattaren: PYROMANJÄVLAR, dra åt helvete
Redigerad kommentar