1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1635526

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2014-10-24
Jävla skit! Karlskoga var riktigt usla och ska fan inte ha nån poäng i den här matchen. Dock borde vi inte spela så jävla avvaktande under den sista perioden då jag tycker att TIK egentligen är överlägsna i de två första perioderna och har total kontroll. Domaren får väl anses som minst sagt tveksam i ett par situationer i sista perioden. Och nu lär vi torska på straffar som vanligt.

Svarskommentarer

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2014-10-24
Raggaren Putte: Nr 7 ser inte stabil ut. Sääämpa krabbar!!

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2014-10-24
Raggaren Putte: Ja fan vad trött jag blir!!
Jävla domarskandal!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer