1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1635572

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2014-10-24
Timrå Icon: Den är alltid fantastisk när den går hem. Lika "lame" när målvakten läser den. Men coolt när man hör av Hallin att han spelade den på målvaktens orutin. Måste också säga att Westins straff såg väldigt robust ut. Trodde att han skulle få lägga den fjärde men med tanke på Petterssons kyla så var det nog bra att det inte blev så. Låt oss nu aldrig mer behöva se Molinder slå någon straff igen.

Svarskommentarer

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2014-10-24
Fyfan vi klättrar! Seger nästa och vi är med och fightas i toppen! 

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer