hubbenorlen: Hmm, jo ni har säkert rätt. Går dock bara inte igång på det. Får väl leta upp nån fulstream eller köpa den på C More imorrn.... Fast har ju från och till försökt titta på Giffarna i många år och fastnar liksom aldrig. Gissar att det vore helt annorlunda om man hejade på dem "på riktigt"
hubbenorlen:Håller med. Har sett mest av giffarna och bajen och båda är roliga att se. Sen kanske det inte går i premier leaguetempo. Men jag tror att GIF skulle ha goda chanser att hålla sig kvar i allsvenskan med bara måttliga förstärkningar till årets trupp.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer