Jag tittar faktiskt hellre på Superettan än på Champions League. Det handlar om sympatier och att bli berörd. CL känns lite för stort och tenderar att bli rätt ointressant för min del, då jag inte har några självskrivna favoritlag ute i Europa längre. Nja, jag har blivit alltmer lokal och håller mig helst i alla fall inom Sverige.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
157620:
Jag tittar faktiskt hellre på Superettan än på Champions League. Det handlar om sympatier och att bli berörd. CL känns lite för stort och tenderar att bli rätt ointressant för min del, då jag inte har några självskrivna favoritlag ute i Europa längre. Nja, jag har blivit alltmer lokal och håller mig helst i alla fall inom Sverige.