1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1635826

Sv: Timrå IK - AIK 2014-10-28

RunarUp:

 Ja, se där har vi en som har koll. Man tackar för låtajäveln och lyckönskningen! Detta blir min sydligaste hemvist hittills (om vi undantar studierna i Frankrike). Tidigare var Göteborg alternativt Jönköping mina sydligaste svenska adresser. Hoppas att man kan sammanstråla med andra TIK-are på eventuella bortaresor i dessa regioner... : )


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2014-10-28
DJ Hemp: Lycka till! Malmö blir en allt trevligare stad tycker jag. Och köp en cykel. Jag hyrde en hoj i två dagar i somras, måste vara Sveriges bästa cykelstad.

Och kopplingen till dagens match är att jag hoppas AIK går på (cykel) pumpen. Och bara får ramträffar. Medan Timrå lägger i en högre växel.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer