1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1635827

Sv: Timrå IK - AIK 2014-10-28
DJ Hemp: Lycka till! Malmö blir en allt trevligare stad tycker jag. Och köp en cykel. Jag hyrde en hoj i två dagar i somras, måste vara Sveriges bästa cykelstad.

Och kopplingen till dagens match är att jag hoppas AIK går på (cykel) pumpen. Och bara får ramträffar. Medan Timrå lägger i en högre växel.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2014-10-28

El Maco:

Tack! Ja, där nere händer det massor och jag känner att jag vill vara en del i allt det som sker i den där regionen.

Vad gäller cykel investerade jag i en Bianchi Camaleonte 5 (se länken) redan i våras. Den är i nuläget på väg söderut i en flyttbil. Endast det bästa är gott nog när man ska cykla omkring i Sveriges bästa cykelstad.

Mycket bra övergång till kvällens match för övrigt... : )

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer