Inlägg: 1635832
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2014-10-28
Nähä, nu´rå (länkajäveln)...!
Edit: Okej, det gick inte...
Redigerad kommentar
Nähä, nu´rå (länkajäveln)...!
Edit: Okej, det gick inte...
Redigerad kommentar
El Maco:
Tack! Ja, där nere händer det massor och jag känner att jag vill vara en del i allt det som sker i den där regionen.
Vad gäller cykel investerade jag i en Bianchi Camaleonte 5 (se länken) redan i våras. Den är i nuläget på väg söderut i en flyttbil. Endast det bästa är gott nog när man ska cykla omkring i Sveriges bästa cykelstad.
Mycket bra övergång till kvällens match för övrigt... : )
Redigerad kommentar