1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1636139

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Att det är en Leksing o att det är Ryno gör det bara än mer hysteriskt roligt.

Må vi slå dom i en kvalserie... snälla! Lovar att dricka en fickljummen Explorer utan tvång... igen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: "Må vi slå dom i en kvalserie... snälla! Lovar att dricka en fickljummen Explorer utan tvång... igen."

Låter härligt men Kvalserien har gått i graven.

Sv: Apropå nånting...
Hur fan kunde man hamna på hockey i Orskarshamn i går? Såg i alla fall det blekaste, tyngsta, oeffektivaste, fulaste VIK bli omkörda av ett piggt och snabbt Oskarshamn... Kartläggning. Men jag ska erkänna att jag ibland var löjligt intresserad av rapporteringen från Timrå.

Blev ett mysko:

- Jaaaasaa!!!

När 2-1 dök upp. Mannen bakom mig på läktaren frågade om jag var brynäsare!?!? Pervers typ.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.