Jävligt viktig (snabb) kvittering av tik i pp! Jag tycker att det ser bra ut jag! Västerås är jävligt svår spelade! Åker grillor o sätter hård press på puck föraren och de två lättaste pass alternative hela tiden och dom är verkligen på plats framför Norja med någon rättvänd spelare så fort läge ges! Jag är nöjd med det tik visar ändå! Vi har juh inte någon z i laget precis så ikväll är det bara att kriga på i vik's spelsätt och se till att orka mer bara!
Vik spelaren som tog andra utv nu och sedan ställer sig o vrålar åt Timrå spelaren borde fan ha 2+10! Om man sopar undan skridskorna för sin motståndare får man 2 min utv! Jävla gaphals!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag tycker att det ser bra ut jag! Västerås är jävligt svår spelade! Åker grillor o sätter hård press på puck föraren och de två lättaste pass alternative hela tiden och dom är verkligen på plats framför Norja med någon rättvänd spelare så fort läge ges! Jag är nöjd med det tik visar ändå! Vi har juh inte någon z i laget precis så ikväll är det bara att kriga på i vik's spelsätt och se till att orka mer bara!
Vik spelaren som tog andra utv nu och sedan ställer sig o vrålar åt Timrå spelaren borde fan ha 2+10! Om man sopar undan skridskorna för sin motståndare får man 2 min utv! Jävla gaphals!