Kan vi komma överens om att ikväll blir det väl ändå torsk i alla fall? Det skulle kännas rimligt att gå in till ett uppehåll med en förlust i ryggen så att vi får något att grubbla över. Laget har tappat ödmjukheten, och så vidare. Behöver balans i detta. Kommer på mig själv att sitta och orera över att "det finns i grund och botten väldigt få lag som är bättre än Timrå IK i den här serien, vi har en oerhörd chans att gå upp".
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer