1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1637445

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2014-11-04
Kan vi komma överens om att ikväll blir det väl ändå torsk i alla fall? Det skulle kännas rimligt att gå in till ett uppehåll med en förlust i ryggen så att vi får något att grubbla över. Laget har tappat ödmjukheten, och så vidare. Behöver balans i detta. Kommer på mig själv att sitta och orera över att "det finns i grund och botten väldigt få lag som är bättre än Timrå IK i den här serien, vi har en oerhörd chans att gå upp".

Svarskommentarer

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2014-11-04
Knylan: ikväll ska inte Timrå vinna, det här är den typ av match vi förlorar. Helt klart. Vinner vi ikväll är det något riktigt banbrytande vi ser i år.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer