Ny hemsida och lån av Adam Reideborn tills matchen på onsdag. Känslan är väl att Nubben jobbar ganska hårt på att göra sig av med Norja. Att prata om att man måste vila honom, första matchen efter ett uppehåll, känns lite märkligt. Dock positivt. Vi hade sannolikt suttit med fler poäng på banken om vi haft en målvakt som hållit tätt, framförallt då i början av serien. Nu fungerade inte produktionen då heller, men sånt där har med varandra att göra. Känner man att man kan lita på sin målvakt fullt ut så känns det som att man får en helt annan trygghet.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Honom skulle vi ha haft/behövt...