..... och även idag hittar vi ett sätt att förlora
+ 1
Att Norja inte håller riktigt har väl konstaterats vid ett otal tillfällen, men att Robin Persson ska dra på sig utvisningar i slutet av matcherna gång på gång är också dåligt. Ett antal gånger har vi också släppt in mål då.