Att Norja inte håller riktigt har väl konstaterats vid ett otal tillfällen, men att Robin Persson ska dra på sig utvisningar i slutet av matcherna gång på gång är också dåligt. Ett antal gånger har vi också släppt in mål då.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att Norja inte håller riktigt har väl konstaterats vid ett otal tillfällen, men att Robin Persson ska dra på sig utvisningar i slutet av matcherna gång på gång är också dåligt. Ett antal gånger har vi också släppt in mål då.