Inlägg: 1649968
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag är otroligt imponerad över Lars Nolander & co som verkligen orkar kämpa på i denna uppförsbacke.
+ 14
ASA:
Varför gör dom det när dom vet att Norja släpper in skott där det är mkt trafik ?