Var "Perra" Johnsson på plats i båset i Ö-vik i kväll? En medioker start mot nästjumbon i så fall. Det är inte alltid så lätt att ta över ett krislag.
Inlägg: 1650593
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Japp. Modo har väl sex fd tikare i laget nu som är jätteduktiga på att förlora
+ 2