Och, inte för att på något sätt ta ut saker i förskott här, men detta skapar ju ett ganska gynnsamt läge för oss. Först och främst med ett lag som med mycket att bedöma bara kommer rasa genom tabellen, samt att det kan finnas spelare att plocka, som t.ex. Norén
Fast. Vi har ju våra bekymmer också. Höll på att glömma bort det för en stund.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Och, inte för att på något sätt ta ut saker i förskott här, men detta skapar ju ett ganska gynnsamt läge för oss. Först och främst med ett lag som med mycket att bedöma bara kommer rasa genom tabellen, samt att det kan finnas spelare att plocka, som t.ex. Norén
Fast. Vi har ju våra bekymmer också. Höll på att glömma bort det för en stund.