1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1652494

Sv: Apropå nånting...

luffaren: Se där, JONTE,  då får man göra sig ett besök i Björkängshallen snart.

Djurgården som kämpat på och gjort det bra i SHL utifrån spelartruppen med en lugn Säck som regerar har nu skapat sig oro i leden, ja kanske skjutit sig i foten. Undrar vad fansen skulle säga om det slutar med kval i vår efter Mackanvärvningen, se länk. 


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
sargad: Såg du på inslaget där Mackan fick utstå en av de värre plågor som skådats? Alltså, man fattar väl litegrann av den kritik som kan finnas fast samtidigt, det är idrott det gäller. Nu har jag inte mycket till övers för Mackan Nilsson men att bli offentligt kölhalad och badad i tjära och fjädrar enbart för att han faktiskt agerade principiellt helt korrekt för ett antal år sen känns rätt så vrickat.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer