Någon vänlig själ som kan informera om den här artikeln?
Inlägg: 1652587
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
söder över: Hult verkade positiv iallafall. Alla hade fått lön och det vara bara lite småsaker de dragit in på som lite klubbor, handskar och sånt. Hade varit lite strul runt jul då lönen var lite sen men det är utrett enligt Hult. Föreningen vill att spelarna hjälper till och träffar sponsorer. Låter precis som i alla andra klubbar med andra ord. Det här reder vi ut :-)
+ 12
Sv: Apropå nånting...
söder över: Hört rykten om att klubben skissar på en tröja med en tillfällig "krisloggo":
-Jag skulle betala dyrt för tröjan med "Timrå IK äter barkbröd" om vi bara reder ut den här krisen...
-Jag skulle betala dyrt för tröjan med "Timrå IK äter barkbröd" om vi bara reder ut den här krisen...
+ 7
