1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1652663

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Henrik Zetterberg måste väl för fan gå in och stötta klubben. Gör han inte det så är det skamligt!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi

Steken84: Det här handlar inte om att man måste få in en klumpsumma illa kvickt och så är problemet ur världen utan om att man måste hitta en långsiktig lösning. Även om Zäta skulle kliva in med tre miljoner nu så är problemen snart tillbaka. Det skulle givetvis hjälpa till oerhört mycket men detta är verkligen ingenting vi privatpersoner kan göra så mycket åt, mer än att försöka påverka på något sätt. Så har jag uppfattat det hela i alla fall.

Det går inte att kräva att Zäta ska kliva in och betala fyra vaktmästare och en kylanläggning, enkelt uttryckt. Det är kommunala sysslor då anläggningen till väldigt stor del nyttjas i kommunens syfte.


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer