Timrå Isstadion: Läs Hamrins text om du inte redan gjort det. Annars är det ju siffror som är svåra att mäta. Samme Hamrin som, för att exemplifiera och lägga ord i hans mun, med största sannolikhet inte ens hade bott i kommunen om det inte vore för just ishockeyn. Det finns sannolikt många fler.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Timrå Isstadion: Läs Hamrins text om du inte redan gjort det. Annars är det ju siffror som är svåra att mäta. Samme Hamrin som, för att exemplifiera och lägga ord i hans mun, med största sannolikhet inte ens hade bott i kommunen om det inte vore för just ishockeyn. Det finns sannolikt många fler.