Fast jsg har svårt att se att klassiska Timrå IK försvinner för gott. Vi kommer nog igen i någon form. Synd bara om vi tvingas "gå under jorden" under en massa bortkastade år, så att man delvis tvingas lägga ner sitt hockeyintresse. Well, man får fortsätta att gå och titta på MIF då...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Carl Lejonkräk:
Fast jsg har svårt att se att klassiska Timrå IK försvinner för gott. Vi kommer nog igen i någon form. Synd bara om vi tvingas "gå under jorden" under en massa bortkastade år, så att man delvis tvingas lägga ner sitt hockeyintresse. Well, man får fortsätta att gå och titta på MIF då...