Han har säkert ett hjärta för klubben i vilken han fick sitt genombrott, men detta är inget som garanterar några allmosor till densamma. Det är möjligt att han kan göra roligare saker för miljonerna. : (
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
stoff:
Han har säkert ett hjärta för klubben i vilken han fick sitt genombrott, men detta är inget som garanterar några allmosor till densamma. Det är möjligt att han kan göra roligare saker för miljonerna. : (