1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1652691

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Gorkyman: ångest!!!! Inget timrå ik
Inget hockeyintresse som sagt!!!
Sen vad är timrå kommun utan hockeylaget...NADA!!!
(Sorry ni som bor i timrå, inget illa ment. Bor själv i en håla). Hade nog knappt känt till orten utan hockeylaget. Tycker kommunen kan gå in och hjälpa till. Eller är man så blind så man inte förstår vad man mister i en konkurs av föreningen timrå ik.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Timrå kommer bli en förbifart om timrå ik konkar, enda gången man åkte dit var för timrå ik. Farsan pratade alltid om timrå ik och lill strimma, hur laget alltid kämpar .man fick ett genuint intresse efter det. Efter matcherna stannade man på sibylla och käkade sedan hemfärd till hsd där man pratade om matchen och spelare. Nu kommer ingen prata om timrå, inga prata om kämparglöd, inget sibylla osv. Det är ledsamt att de har gått såhär långt. Fy fan

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Sputnik:   Vi kan ju alltid bombardera Kommunen med mail och på deras Facebook sida

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.