1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1652693

Sv: Timrå IK:s ekonomi

Gorkyman:Ja då kom den då...dödsstöten för Timrå IK (Men även för Timrå som komun vilket jag anser blir den absolut största förloraren på det hela)

I mina ögon så spelar inga fler nödlösningar eller insatser nån roll längre. Att få ut driftsbidrag i förtid när man i allafall kommer att ha oket E-on på sina axlar. Att tvingas inse att laget vid en ev, överlevnad kommer att bli ännu mindre sevärt med ännu mindre intresse runt sig ser jag som en omöjlighet efter flera år av lidande....

Då ser jag tyvärr hellre att föreningenmed Nollan i spetsen lägger ner verksamheten.

Tack Timrå komun!!!!!!


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.