1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1653508

Sv: Apropå nånting...
Till att börja med får man nog be lite om ursäkt till Carl Lejonkräk för att jag antydde att han skulle ogilla TIK. Så verkar inte alls vara fallet. Jag är nog mest lite bitter över läget.

Sedan funderar jag lite huruvida det står "Timrå IK" stämplat i min panna eller om jag möjligen stinker sulfat (eller någon annan drog). När jag var på MIF - TIK intog jag en sittplats strax bakom Timråklacken, även om jag hade betalat för en ståplats. Och jag bar ingen halsduk eller så. Ändå var det flera i TIK-gänget som kom fram i pauser och dylikt för att hälsa.

Mycket angenämt givetvis och det tyder på att man i all sin anonymitet skriker Timråit. : )

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.