1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1654081

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
Jag tycker att den här tråden möjligen behöver återgå till ämnet. Ok? Då säger jag att det är ganska Fantastiskt att uppleva vilken reaktion det blivit på hotet över vår älskade klubb. Jag bor många hundra mil från hallen som formade min uppväxt. Men när jag i går tog på mig Timråtröjan på lördsgspromenaden kom flera svenskar fram och önskade lycka till. En, HV-fan, frågade t o m om det fanns någon insamling han kunde skänka pengar till. Smått rörande. 

Svarskommentarer

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
En fundering bara, men visst är permobil idag ett miljardomsättande bolag? Ett riktigt Timråföretag som ligger "vägg i vägg" med hallen.
Är det ingen som känner ngn på det företaget. De borde kunna pumpa in deg kan man tycka...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.