1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1654184

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
kulltorp: Timrås huvudsponsorer är ju redan huvudsponsorer och har redan betalat stora belopp. Jag kan tänka mig att vissa kan göra en extrainsats men det är inga som kan förbäntas ta mångmiljonbelopp bara så där. Alla vi engagerade supportrar, nära och i fjärran, kan gå på matcherna (eller åtminstone köpa och vaska biljett...), lösa medlemsskap, köpa souvenirer och ladda en hundring via #tacktik för att hjälpa klubben betala räkningarna.

Svarskommentarer

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
El Maco: Jo, men jag tänkte mig mer deg. Sca är ju redan en sponsor också, men är villig att gå in med mer och hjälpa till.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.