1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1654539

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!

Jag var påväg att sätta mig i bilen in till Timrå torg även jag. Ska det ta slut så ska jag fan vara med när det händer. Men så läste jag länken och bara satt mig ner och njöt hemma istället. Jag har aldrig varit på Timrå torg förut. Hade nog inte hittat dit. Isladan har jag dock vart i ca 28 gånger per år sedan jag var lång nog att se över sargkanten i gamla isladan. Även innan, men då fick man va på hugget att få en plats på kioskernas virkesinramning vid sargerna.

"Timrå står inte och faller med Timrå IK" vilket jävla skitsnack. Är det inte härligt när idioter inte får sista ordet?


Svarskommentarer

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Kapten Nosring: Den viktigaste dagen i Timrå IK:s historia väljer du att stanna hemma efter ett media-utspel...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.