Knylan: Nytt medlemskap löst, babykläder inhandlade liksom en antagligen för liten T-shirt åt tjocka farbrorn! Äsch...En T-shirt till åt lillkillen - han blir ju större nån gång! Vad mer för lajbans kan man hitta på!
lincoln: Köp en biljett till matchen på torsdag, flyg upp med SAS-kärran som landar typ 15.50, se matchen, åk gryningsplanet hem igen fredag morgon. Jag funderar allvarligt på det i alla fall. Jag tror torsdagsmatchen kan bli euforisk triumfmatch där man oavsett hur fan det går mot Karlskrona har chansen att fira klubbens överlevnad istället för att säga adjö till sitt livs idrottskärlek.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.