1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1654620

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
Knylan: Nytt medlemskap löst, babykläder inhandlade liksom en antagligen för liten T-shirt åt tjocka farbrorn! Äsch...En T-shirt till åt lillkillen - han blir ju större nån gång! Vad mer för lajbans kan man hitta på!

Svarskommentarer

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
lincoln: Köp en biljett till matchen på torsdag, flyg upp med SAS-kärran som landar typ 15.50, se matchen, åk gryningsplanet hem igen fredag morgon. Jag funderar allvarligt på det i alla fall. Jag tror torsdagsmatchen kan bli euforisk triumfmatch där man oavsett hur fan det går mot Karlskrona har chansen att fira klubbens överlevnad istället för att säga adjö till sitt livs idrottskärlek.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.