El Maco: Antar att man köper upp det i samband med ägarbyte?
Inlägg: 1655006
Svarskommentarer
Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Frella: Jo kanske. Vi får se hur det löser sig. Jag tror att det står klart att många parter (inklusive kommunen) VILL ha en lösning. Stressigt om drop-dead-deadline är fredag. Men vi får se var det tar vägen. Tror det kan finnas andra nödlinor i så fall.